2020. jún 25.

8 kérdés, 8 válasz- a tehetséget mindig keresni kell

írta: huwriter
8 kérdés, 8 válasz-  a tehetséget mindig keresni kell

Bandex: Én csak saját magamtól igyekszem jobb lenni.

Bandexel készült interjúnk egy remélhetőleg hosszú sorozat első része, amiben általam tehetségesnek vélt rappereket szólítok meg. 8 kérdés , 8 válasz. Nézzük is:

1. Hány évesen írtad az első számod?

     - 14 voltam körülbelül, amikor írtam egy nagyon kezdetleges cuccot, amiből nem lett aztán az égvilágon semmi.

2. Várható mostanában új megjelenés?

    - Jelenleg az első albumon munkálkodok. Pontosan nem tudom, mikor lesz kézzel fogható, de rajta vagyok.

3. Kit tartasz itthon a legjobb mc-nek?

     - Tkyd. Egyértelmű.

4. A pénz boldogít?

  -  Nem . Ami boldogít az például egy elismerő mondat mikor hallják a zeném . Kell az élethez a pénz de nem az jelenti a világot . Van értékesebb a pénztől .

5. Hiteles rappernek tartod magad? Egyáltalán, hogy lehet valaki hiteles előadó? 

    - Igen . Szerintem azt jelenti hogy nem égből kapott dolgokról beszél a számaiban hanem valós dolgokról ,megtörtént vagy a jövőben megtörténő eseményekről.

6. Ha lehetőséged nyílna rá, kivel featelné a legszívesebben? 

     - Trek Mc ,Leslie, Anno. Velük már van is közös és  azokkal csinálnék szívesen akik velem csinálnának. 

7. Összetartó a hazai hip-hop közösség? Ha nem, akkor ennek mi lehet az oka?

    - Helyenként igen de szerintem összességében nem igazán . Mindenki csak kritizálni tud, de mutatni nagyon sokan semmit . Mindenki jobb akar lenni a másiktól . Én csak saját magamtól igyekszem jobb lenni.

8. Miért olyan nehéz jól freestyleozni, esetleg van valami titka?

    - Igazából agy kell hozza semmi más . Vágnia kell az észnek és minél józanabb az ember,annál eredményesebb freestyle keletkezik. Ezt magam kárán tanultam meg.  Nem egyszerű fejben összefogni a mondatokat úgy, hogy ne csak rímeljen,  hanem tartalma is legyen . Egyébként naponta nyomom azt is, amikor csak tehetem.

 

Szólj hozzá