2020. júl 05.

" Van egy beatmakerem, egy crewm, és ez nekem bőven elég" / interjú/

írta: huwriter
" Van egy beatmakerem, egy crewm, és ez nekem bőven elég" / interjú/

Trek Mc, egy újabb tehetség a láthatáron

Olyan világban,ahol mindenki mikrofont fog és rapper, nehéz kiszűrni azokat az előadókat,akikben van valami plusz és igényesség. De, azért még akadnak itt tehetségek.. A 8 kérdés 8 válasz interjú sorozatunk következő alanya: Trek Mc, egy újabb nagy reménység. Változatos szókincs, kiváló technika. A cikk alján linkelve a youtube csatornája, akinek felkelti érdeklődését. Most meg lássuk a feltett kérdéseket és válaszokat:

1. A művészneved hogy jött, van bármiféle üzenete?

   - Volt előtte egy gyermeteg stage nevem, aztán rájöttem, hogy az nem az igazi. Így hát rögtön az ugrott be, hogy Trek mert teljesen kizárom a külvilágot, amikor rappelek és egynek érzem magam az adott trekkel. 

2.  Minden nap írsz zenét vagy csak, ha megjön az ihlet?

   - Csak, ha az ihlet jön magától. Addig érlelek egy adott zenét, míg nem tudom szinte gondolkodás nélkül megírni a verzét.

3.  Kiket hallgatsz legszívesebben?

    - Big L minden lejátszási listámon szerepel, de King Tee, Kool G Rap meg nagyon sok elődaót hallgatok. Mindig éppen más előadó zenéire vagyok rákattanva.

4.  Szerinted mi lehet az oka, a trap túlzott elterjedésének, átmeneti divat vagy ez lehet a rap jövője?

     - Szerintem  a trap elterjedésének az oka, hogy egyszerű. Igazából bárki képes csinálni trap zenét és mivel kereslet is van rá bőven, ezért hamar lehet hypeot kapni egy pár kattintástól. A trap szerintem már eléggé kinőtte magát, ahhoz hogy ne kelljen a raphez hasonlítgatni. Az egyik hangzás, a másik szövegcentrikus. Más fajta igényeket szolgál ki. Szerintem nagyon jól meg lehet egymás mellett a rap meg a trap, ha nem rakjuk őket egy halmazba.

5. Hiteles előadónak tartod magad, egyáltalán, hogy lehet valaki hiteles?

    -  Igen. Emlékszem milyen jól esett, amikor egy picit távolabbi ismerősöm a villamoson azt ecsetelte nekem, hogy neki az tetszik a zenéimben a legjobban, hogy más rapperekkel ellentétben én nem próbálok úgy élni, ahogy elmondom, hanem elmondom ahogy élek. A hitelesség semmi több, mint azt elmondani ami bárhol megállja a helyét, nem pedig egy vetíteni egy valótlan képet.

6. Mi az a 3 szó, ami legjobban jellemez téged?

   - Hip-hop, raszta, bizarr.

7. Van kiadó itthon, ahova szívesen csatlakoznál?

    - Nem igazán. Van egy beatmakerem, egy crewm, nekem ennyi bőven elég. Ha tetszik az embereknek, akkor menni fog kiadó nélkül is.

8. Összetartónak tartod a hazai hip-hop közösséget? Ha nem, annak mi lehet az oka?

    - Nem igazán. Az állandó rivalizálás lehet az oka tán. Nem úgy állnak egymáshoz a hip-hop headek, hogy egy műfajt képviselünk, egy dolog mozgatja a mindennapjainkat, hanem hogy jobbnak kell lennem ennél, meg ennél, ja meg nála is.

Trek Mc youtube csatorna: https://www.youtube.com/channel/UCSS0OEuT3772OUMr1UNiSnQ

trekmc.jpg

Szólj hozzá