2021. feb 13.

Interjú egy multifunkcionális elődadóval

írta: huwriter
Interjú egy multifunkcionális elődadóval

Rap, erősport, gameplay

ki.JPGÚj interjú alanyunk nem más, mint KillT , egy 19- szeres magyar bajnok, Bloose Broavaz kiadó tagja és legújabb zenéjét, a Simon Riley-t egy videójáték inspirálta. Nem túlzás kijelenteni, hogy egy multifunkcionális előadóval van dolgunk.. KillT a Simon Riley zenében is megmutatta szókincse sokszínűségét és, hogy eléggé bevállalós  ahhoz, hogy eredetit alkothasson. Youtube csatornájának linkjét  az interjú alatt megtaláljátok.

Most pedig következzenek a válaszok. 10 kérdést és 10 választ válogattunk össze, hogy egy kicsit jobban  megismerjétek ezt az előadót is. 

1.Kezdjük a művészneveddel! A Killt név honnan jött és mi lehet a jelentése?

Én egy 19x Magyar Bajnok vagyok, egy erősportoló. Ide tartozik kőemelés , bothúzás és Skót felföldi játék, utóbbiban már 10-szeres bajnok vagyok.  Büszke vagyok a teljesítményemre, így a nevem a skót szoknyát jelképezi vagyis kilt és ehhez még egy L betűt tettem, így jött a Killt. Ezentúl a nevem monogramja is KT. így mondhatni multifunkcionális a nevem.  

2. Milyen gyakran születnek új dalok?

Évente kettő dal jött idáig,19ben kettő es 20ban is kettő,ezek mind  szóló dalok.

3. Az élet nagy kérdése: Beatre szöveg vagy szöveghez beat?

Beatre a szöveg,kivéve, ha van egy jó ihletem akkor gyorsan leírom és a beatre igazítjuk a flowt.

4. Mi az a 3 szó, ami téged jellemez?

Majd holnap megcsinálom. 

5. Hány évesen írtad az első számod és mi volt a címe?

Mindig szerettem a rappet, a zenét, de valahogy sosem indultam el ezen az úton,néhány éve megismertem Stephcot aki első találkozásunknál azt mondta ezzel a hanggal rappelni kellene,18ban jött is egy felhívás, hogy bárki szerepelhet a Tarolnak az emszikben (animal cannibals)csak lökj fel  nyolc sort és küld be,megírtuk, felvettük, beküldtük és bekerültem. 78 ember közül választottak ki nyolcat,így indult az egész.

6.Olyan, mint írói válság egy rappert is érinthet, nálad már volt hasonló?

Van ilyen persze,engem ez meg nem ért el,túl friss vagyok még a szakmába,nem volt időm még kiégni.

7.Minden nap foglalkozol a zenével vagy csak, ha megjön az ihlet?

Igen,sokat vezetek és akkor rappelek, énekelek egész úton.

8.Mondhatjuk ma,hogy a rap egy nagyon felkapott zenei műfaj. Folyamatosan alakul, régen is volt, most is van. De gondolod, hogy 20-30 év múlva is fogják a srácok még hallgatni?

Erre egyszerű a válasz , a zene örök.

9. Bloose Broavaz kiadó tagja vagy? Van nyomás rajtad, hogy egy ilyen kaliberű kiadó támogat?

Igen,igazából nincs rajtam ez miatt nyomás, Bloose Broavaz mindenek felett.

10.Zárásként egy klasszikus: Old vagy New?

Mindkettő,bár a zenéim, mint új vonalas cuccok,de nekem mindkét vonal tetszik.

KillT YOUTUBE CSATORNA: Killtmusic - YouTube

 

Szólj hozzá